«Мініфеномента» – це німецька методика профорієнтації школярів, сприяє популяризації технічних та інженерних професій, формуванню у дітей наукової грамотності та дослідницької компетентності. Самостійно поставити питання і знайти відповідь! Це головний принцип навчання дітей за проектом «Мініфеномента». Автором сучасної методики є професор Фленсбурського Університету Луц Фіззер. Вперше в Україні проект реалізується в Дніпропетровській області.
Сьогодні в рамках проекту на базі спеціалізованої школи №9 з поглибленим вивченням англійської мови відкрилася виставка наукових стендів для школярів. Спеціальні стенди мають стимулювати школярів до дослідження феноменів оточуючого світу.
Експертами проекту вже проведені зустрічі між роботодавцями, представниками шкіл, профосвіти. Головна проблема, це повна відсутність престижу робітничих професій. Тому експертами пропонується введення в програму навчання учнів шкіл з 1-го класу предмету «Професії». З 7 класу предмету «Профорієнтація» з обов’язковим проходженням учнями стажування на реальних підприємствах.
Успішне втілення методики також допоможе вирішити глобальну проблему – якісної технічної освіти та мінімізації відтоку спеціалістів за кордон.
Проект реалізується разом з обласною радою в рамках україно-німецького проекту «Розширений соціальний діалог в Дніпропетровській області» та «ЕХАМ Днепр», спільного проекту ФОРД з організацією роботодавців Німеччини, NORDMETALL.