Депутати Дніпропетровської обласної ради, голова профільної комісії зустрілися з колективом.
Участь у зібранні також взяли начальниця управління культури, туризму, національностей і релігій ОДА, керівництво закладу, представники профспілки.
За інформацією керівника закладу, через зміни розміру мінімальної заробітної плати, до кінця року академії потрібно додаткові кошти.
Для обгрунтування суми додаткового фінансування керівник повинен був надати профільному департаменту ОДА відповідні документи. Своєчасно документи надані не були.
Про це повідомив голова Дніпропетровської обласної ради Микола Лукашук.
“Через те, що це питання стосується заробітних плат людей, мною було ініційовано створення робочої групи, до якої ввійшли депутати обласної ради, голова відповідної депутатської комісії, представники ОДА, академії музики.
Робоча група щодо цього питання працює з третього травня.
Документи від нашого закладу щодо обгрунтування додаткового фінансування надані тільки у минулу пʼятницю”, – сказав Микола Лукашук.
Станом на зараз представники профільної комісії обласної ради очікують офіційну інформацію від управління ОДА, чи всі документи надано, чи повний перелік, тощо.
“Чому керівник так довго надавав фінансові документи – зрозумілої відповіді станом на зараз немає.
Вважаю таку позицію неприйнятною, бо від його дій залежить цілий колектив.
Якщо так триватиме й надалі – будуть відповідні кадрові рішення”, – прокоментував Микола Лукашук.
В середу заплановано останнє засідання робочої групи, а в четвер – профільної комісії обласної ради, де будуть зроблені офіційні висновки.
Станом на зараз заборгованості по заробітні платі працівникам академії немає.
Дніпровська академія музики працює і працюватиме, як зазвичай. Співробітники отримуватимуть зарплату у повному обсязі, передбаченому законодавством.