Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 „Деякі питання документування управлінської діяльності” (зі змінами), наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 „Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях” (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 року за № 736/27181, ураховуючи наказ Національного агентства з питань запобігання корупції „Про затвердження Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції” (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 липня 2021 року за № 914/36536, з метою забезпечення єдиного порядку документування управлінської діяльності, регламентації порядку роботи з документами у Дніпропетровській обласній раді: