Це головний принцип навчання дітей за проектом «Мініфеномента», який впроваджено в Німеччині і відтепер втілюють вперше в Україні – в Дніпропетровській області.
Автором сучасної методики ранньої профорієнтації школярів є професор Фленсбурського Університету Луц Фіззер, який сьогодні виступив із своєю лекцією перед вчителями. Ідея полягає у тому, що дитина має право на власний шлях пізнання – дослідження. «Мініфеномента» сприяє популяризації технічних та інженерних професій та формуванню у дітей наукової грамотності та дослідницької компетентності. С
пеціальні стенди, які розміщують у навчальних закладах, спеціальні матеріали стимулюють дитину до дослідження феноменів оточуючого світу. Вони провокують народження питань, відповіді на які школярі самостійно шукають і знаходять, вибудовуючи власну пізнавальну стратегію – стратегію самостійного дослідника. Ініціаторами проект у в Дніпропетровській області стала Федерація організацій роботодавців Дніпропетровщини (ФОРД) та Дніпропетровська обласна рада. Проект буде реалізований в рамках україно-німецької програми «Розширений соціальний діалог в Дніпропетровській області» та «ЕХАМ Днепр», спільного проекту ФОРД з організацією роботодавців Німеччини, NORDMETALL.
«Як нам зробити аби наші діти мали якісну освіту, навчалися із задоволенням? Це головний виклик, який стоїть перед нашою освітою. Тому досвід освіти в Німеччині – це хороший приклад для нас! Навчаючи вчителів новим принципам освіти, ми рухаємося по перспективному шляху!» , – прокоментував заступник голови обласної ради Володимир Тюрін. Відсьогодні проект офіційно розпочато.