Звернення громадян

Шановні громадяни Дніпропетровщини!

Ви маєте конституційне право звернутися до посадових осіб виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Під зверненням слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Письмове звернення ви можете надіслати поштою або зареєструвати  в громадській приймальні обласної ради за адресою:

просп. Олександра Поля, 2, м. Дніпро, 49004,

будівля Дніпропетровської обласної ради (вхід окремий та вільний).

Вимоги до оформлення письмового звернення:

  • має бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання;
  • контактний телефон;
  • викладено суть порушеного питання;
  • проставлені дата та особистий підпис.

Громадяни мають можливість отримати консультації керівників структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради, до повноважень яких належить вирішення порушеного питання, у встановлені графіком дні.

 

Інформуємо, що ви можете звернутися усно на особистому прийомі громадян, який проводять посадові особи виконавчого апарату обласної ради.

Особистий прийом громадян проводиться керівництвом обласної ради та спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян у громадській приймальні за адресою: просп. Олександра Поля, 2, м. Дніпро у встановлені графіком дні

Вхід громадян до громадської приймальні обласної ради є вільним і не потребує оформлення перепустки.

Інформуємо про те, що письмові звернення, адресовані Дніпропетровській обласній раді, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну адресу: zvernennja@oblinfo.dp.ua.

 У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові,
  • місце проживання,
  • соціальний стан, пільгова категорія;
  • викладено суть порушеного питання, прохання або вимоги;
  • контактний телефон. 

Звертаємо увагу на те, що в електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Повідомляємо, що до електронних звернень від фізичних осіб застосовуються вимоги частини 3 статті 7 Закону України „Про звернення громадян” (переадресування за належністю відповідному органу чи посадовій особі).

Електронне звернення не може містити наклепи і образи, дискредитацію органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та інших посадових осіб, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, буде повернуто з відповідними роз’ясненнями.

 

Законодавча база

Довідки за тел. (056) 742-75-93.