Конкурс було організовано з метою популяризації ідей STEM-освіти, заохочення педагогів застосовувати STEM-технології, використовуючи інтегровані уроки/заходи під час освітнього процесу, виявлення й підтримки талановитих педагогічних працівників, а також мотивування дівчат-підлітків вивчати природничо-технічні науки через STEM-підходи.
«Погодьмося, що освіта відіграє визначальну роль у забезпеченні гендерної рівності. Звісно, складників гендерно-гармонійного суспільства багато, проте саме освіта — одна з ключових сфер», – зазначила керівник гуманітарного управління обласної ради Лілія Гиренко.
Переможцям конкурсу також вручили дипломи, подарунки від української промислової компанії «Інтерпайп» та Центру компетенцій ФОРД, сертифікати на безкоштовну участь у весняному STEM – кемп.
«Якщо наша мета — змінити гендерні стереотипи й упередження, які негативно впливають на жінок і чоловіків, важливо, щоб освітяни були обізнані в гендерних питаннях та вміли критично рефлексувати щодо власних упереджень і гендерних «матриць» системи освіти. По-перше, якісна освіта — це ключ до економічної незалежності жінок. По-друге, дитсадок, школа й університет — середовище соціалізації, тобто це ті головні місця, де створюються й поширюються суспільні цінності та норми», – прокоментувала керівник проєкту «STEM на Дніпрі», завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «ДАНО» ДОР» Оксана Бутурліна.
Після нагородження для учасників заходу пройшла презентація найкращих методик проведення уроків математики, фізики, хімії, інформатики, технологій, історії, біології у школах та закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
«Це неймовірна ініціатива, яка дає можливість вчительській спільноті не лише змінювати підхід до викладання, а ділитися своїм досвідом і знаннями з іншими. STEM – це не просто фізика і математика, це інтеграція дисциплін, які розвивають креативність, дослідницькі навички, командну роботу та заохочують до вивчення науки і технологій», – сказала депутатка Дніпропетровської обласної ради Наталія Лисенко.