Новини

Освітян — переможців конкурсів за напрямом «Гендерно чутливий STEM — урок» відзначили подарунками від голови Дніпропетровської обласної ради

7C9154FE-4E68-4F5E-B562-C79161AAFA5A

Конкурс було організовано з метою популяризації ідей STEM-освіти, заохочення педагогів застосовувати STEM-технології, використовуючи інтегровані уроки/заходи під час освітнього процесу, виявлення й підтримки талановитих педагогічних працівників, а також мотивування  дівчат-підлітків вивчати природничо-технічні науки через  STEM-підходи. 

«Погодьмося, що освіта відіграє визначальну роль у забезпеченні гендерної рівності. Звісно, складників гендерно-гармонійного суспільства багато, проте саме освіта — одна з ключових сфер», — зазначила керівник гуманітарного управління обласної ради Лілія Гиренко. 

 Переможцям конкурсу також вручили дипломи, подарунки від  української промислової компанії «Інтерпайп» та Центру компетенцій ФОРД, сертифікати на безкоштовну участь у весняному STEM – кемп. 

 «Якщо наша мета — змінити гендерні стереотипи й упередження, які негативно впливають на жінок і чоловіків, важливо, щоб освітяни були обізнані в гендерних питаннях та вміли критично рефлексувати щодо власних упереджень і гендерних «матриць» системи освіти. По-перше, якісна освіта — це ключ до економічної незалежності жінок. По-друге, дитсадок, школа й університет — середовище соціалізації, тобто це ті головні місця, де створюються й поширюються суспільні цінності та норми», — прокоментувала  керівник проєкту «STEM на Дніпрі», завідувач кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами КЗВО «ДАНО» ДОР» Оксана Бутурліна.  

Після нагородження для учасників заходу пройшла презентація найкращих методик проведення уроків математики, фізики, хімії, інформатики, технологій, історії, біології у школах та закладах професійної (професійно-технічної) освіти. 

«Це неймовірна ініціатива, яка дає можливість вчительській спільноті не лише змінювати підхід до викладання, а ділитися своїм досвідом і знаннями з іншими. STEM – це не просто фізика і математика, це інтеграція дисциплін, які розвивають креативність,  дослідницькі навички, командну роботу та заохочують до вивчення науки і технологій», — сказала депутатка Дніпропетровської обласної ради Наталія Лисенко.

CE61467D-6914-46C4-A4F2-FC385494C97F 34273CF9-52F0-40B8-9B3A-B36D46052857 7C9154FE-4E68-4F5E-B562-C79161AAFA5A 133F4F38-CFE7-43E0-8CF0-D15C0376B502 007F83CA-3B9D-4FD7-9285-CE956F080587 252391FD-2A54-41EE-B518-214F951D9A25 AEDD9D05-DB39-477A-956E-9EAF6FEF0C19 87A0F19E-550B-412D-A3C4-68682E6C9FD6 80BDA6C6-A767-4A83-BAF5-EEF127D5B70B