Новини

У Дніпропетровському медичному ліцеї-інтернаті провели інституційний аудит: деталі та результати

C5A34410-D61E-4F89-9F7A-1C50CAEF641C

Інституційний аудит – абсолютно нова формула побудови партнерських відносин між державою та закладами освіти. Його суть полягає у тому, що незалежні експерти проводять зовнішнє оцінювання закладу й визначають наскільки ефективно там побудований освітній процес. Опісля фахівці дають роз’яснення й рекомендації так, аби у підсумку між освітянами, учнями, батьками та місцевою громадою був налагоджений діалог. Відтак — і ефективна співпраця.

Позаплановий інституційний аудит у комунальному закладі освіти «Дніпропетровський обласний медичний ліцей-інтернат «Дніпро» у квітні провели фахівці  Державної служби якості освіти у Дніпропетровській області. Впродовж оцінювання, експерти акцентували увагу на освітньому процесі, давали розлогі коментарі. Увагу звертали на освітнє середовище, взаємовідносини в учнівському та викладацькому колективах, поінформованість щодо академічної доброчесності та інші ключові навички, передбачені концепцією «Нової Української Школи».

В результаті було визначено, що навчання дітей в ліцеї є гнучким до змін, сприятливим до розвитку їхньої допитливості, толерантності, наполегливості, ініціативності, соціальній відповідальності, громадській активності та лідерству. Ба більше, саме оцінювання дало учням зрозуміти, що їхня думка важлива, батьківський колектив ще більше зацікавився процесами, що відбуваються у школі, а вчителі впевнились, що рухаються в правильному напрямку розвитку дітей.

Аудит також довів, що взаємодія між закладом й керівництвом області — успішна. Дніпропетровська обласна рада забезпечує утримання та розвиток матеріально-технічної бази медичного ліцею-інтернату. Зокрема, створює безпечні й комфортні умови освітнього середовища, організувала безкоштовне харчування для ліцеїстів, вихованців забезпечила якісними умовами проживання в гуртожитку. Фахівці Управління Державної служби якості освіти у Дніпропетровській області переконані, така співпраця дає змогу не лише підвищити якість освіти в регіоні, а й консолідувати соціум довкола спільної мети — закладення основ для послідовного й гармонійного розвитку здобувачів освіти.

IMG_2894 IMG_2896 IMG_2895