Новини

Як повинна розвиватись освіта — вся Україна бере приклад з Дніпропетровщини!

57080988_2074488412670143_6910723385672597504_n

Володимир Гройсман сьогодні з робочим візитом відвідав Дніпропетровську область. Головною метою прем’єра було проведення Координаційної ради на тему проблем та викликів у сфері освіти в Україні. У своїй вступній промові Володимир Гройсман зазначив, що Дніпропетровщину було обрано місцем для проведення ради саме через показові результати у розвитку освітньої галузі. На зв’язку з Дніпром за допомогою телеконференції були й інші області України, навіть такі віддалені, як Вінницька.

56440129_428944851203848_5134064233301934080_n

«Я спеціально зібрав біля моніторів профільних керівників та мерів міст, які щодня стикаються з темою освіти у себе в регіоні, які несуть за її розвиток відповідальність. Саме вони мають почути наші догани!» — сказав прем’єр.

Основні теми, яких торкнулись на засіданні, були такі :будівництво нових дитячих садочків, аби закрити питання черг, запровадження Нової української школи та відродження профтехосвіти. Головними зауваженнями з боку прем’єр-міністра та міністра освіти Лілії Гриневич було несвоєчасне використання на місцях державних субвенцій на розвиток освіти, гальмування тендерних процедур і закупівель, у тому числі необхідного обладнання для шкіл. «Деякі області, такі як Закарпатська, Луганська та Харківська, навіть повернули нам кошти назад, хоча мали б застосувати їх для розвитку освіти», — розповіла Лілія Гриневич.

57094316_285413945742145_4928247416202723328_n

Для прикладу щодо того, як повинна розвиватись освіта, привели Дніпропетровщину. Сьогодні майже у всіх школах області запроваджена система НУШ, молодші класи оснащені необхідним обладнанням, передбаченим спеціальним освітнім середовищем. Лише у минулому році з держбюджету області виділили 6 млн грн. на придбання комплектів «LEGO», що є важливою складовою освітнього процесу. Близько 4000 педагогів пройшли перекваліфікацію у Центрі безперервної освіти. Щодо реформування ПТУ. Дніпропетровська обласна рада сприяє активному запровадженню дуальної освіти, співпрацюючи з німецькими партнерами. За основу цієї форми профтехосвіти взятий саме досвід Німеччини. «Головне те, що за системою дуальної освіти технічні спеціалісти готуватимуться на замовлення роботодавця. Тобто, ми налагоджуємо діалог між ПТУ та бізнес-підприємствами і, таким чином, навчаємо саме тих спеціалістів, які затребувані на ринку праці, на яких чекають роботодавці!» — зазначає голова Дніпропетровської обласної ради Гліб Пригунов.

56608813_1276929725789677_882744765785833472_n

Наразі з 55 ПТУ Дніпропетровщини дуальну освіту запроваджують у 12. Після детального моніторингу було визначено 16 технічних спеціальностей, затребуваних сьогодні в Україні. «За масштабами та якістю розвитку освіти Дніпропетровщина є лідером в Україні. За три останні роки у нас було реконструйовано понад 70 шкіл. 100% учнів та вчителів у сільській місцевості забезпечені підвезенням до навчальних закладів. З 2017 року область є піонером із впровадження інклюзивної освіти. На сьогодні в області 28 інклюзивно-ресурсних центрів, 71 медіатека, 51 ресурсна кімната. Почався процес реконструкції та будівництва дитсадків. Додатково створено майже 6000 нових місць для дошкільнят. Відкрито два нових садочки у Підгородньому та Обухівці, аналогів яким немає в Україні. Ще 5 дитсадків наразі зводять «з нуля», — підсумував голова Дніпропетровської обласної ради Гліб Пригунов.